Mελλοντολογος - Μεντιουμ Emanuell Charis



Hellseher Emanuell Charis Psychic Medium Clairvoyant

Τηλέφωνα επικοινωνίας εξωτερικού (προς Γερμανία)
Emanuell Charis
Tel.: Mobil: 0049 (0) 0152 08582847
(προσπαθήστε επανειλημμένα, αναζητήστε την επικοινωνία όλο το εικοσιτετράωρο)
(Δευτέρα έως Παρασκευή από 09:00 έως και 22:00)


-Μελλοντικές προβλέψεις με απίθανη ακρίβεια !
-Περιγραφή προσώπων !
-Χρονικοί προσδιορισμοί !
-Μυστικά που θα αποκαλυφθούν !
-Απίθανες εξελίξεις και γεγονότα !
-Λύσεις, προβλήματα και ευκαιρίες που θα αλλάξουν την ζωή σας !
-Επαναφορά προσώπων (με τηλεπάθεια χωρίς την συνδρομή μαγείας) με σεβασμό, αγάπη, κατανόηση, αφοσίωση και απόλυτη εχεμύθεια !
-Λύσιμο και απαλλαγή μαγείας, βασκανίας, κακό μάτι, καθώς και προστασία για να μην έχετε πάλι τις ίδιες περιπέτειες.
-Λύσιμο και καθάρισμα αρνητικών επιρροών, για εσάς προσωπικά, το σπίτι σας, το μαγαζί σας ή την επιχείρησή σας.
-Δημιουργία ευνοϊκών προϋποθέσεων και διαρκής μόχλευση επιτυχίας.

Ο σωστός δρόμος για την επαγγελματική και προσωπική επιτυχία και καταξίωση είναι χαραγμένος στον λαβύρινθο της ζωής, και ο Emanuell με τις διερευνητικές και συμβουλευτικές ικανότητές του σας τον δείχνει και σας βγάζει από αδιέξοδα ! 
 Η επιτυχία σας, γίνεται διαρκής αυτοσκοπός του. 
 
ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
Ο Emanuell Charis εκπλήσσει τον πελάτη του με τις απροσδόκητες διαπιστώσεις του.
Δεν αποτελεί θαύμα , ότι σε όλες την τηλεοπτικές μεταδόσεις απάντησε με επιτυχία σε όλες τις δοκιμασίες και προκλήσεις.
Το σύνθημα των προβλέψεων του, δεν είναι Hokuspokus, αλλά μια πραγματική συνάθροιση εμπειρίας.

ΜΟΝΟ Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ, ΦΈΡΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !
Ο Emanuell Charis ήταν πάντα συγκλονισμένος και ευαίσθητος, όταν διαπίστωνε τα σκληρά χτυπήματα και τις δοκιμασίες της μοίρας των ανθρώπων.
Και από αγάπη προς τους συνανθρώπους του, θέλησε όχι μόνο να δείξει συμπόνια σε αυτούς, αλλά επιδίωξε να τους βοηθήσει με συμβουλές να βγουν από τα αδιέξοδα.
Μετά από πολυετή έρευνα, εξειδίκευση και ανάπτυξη ο Emanuell ανέπτυξε μια ειδική μέθοδο, η οποία φέρνει τους ανθρώπους εκπληκτικά γρήγορα στον δρόμο της επιτυχίας.

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΜΑΓΕΙΑΣ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΖΩΑ, ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΣΠΙΤΙΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ
Ο Emanuell Charis τυγχάνει διεθνής αναγνωρίσεις, από τις επιτυχίες του στην απελευθέρωση από κάθε μορφή μαγείας.
Όλο και περισσότερες ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, όμιλοι επιχειρήσεων, μάνατζερ, άνθρωποι από την Ευρώπη και τις ΗΠΑ εμπιστεύονται τις οικονομικές προβλέψεις και υιοθετούν τις συμβουλές του Emanuell.

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ
Το καλλιτεχνικό μου όνομα είναι
Emanuell Charis.
Βλέπω τον εαυτό μου ως καλλιτέχνη και όχι ως παραδοσιακό κοινό μελλοντολόγο.
Ο λόγος για αυτό είναι η πολύ μεγάλη ευαισθησία μου για τον απέραντο ψυχικό κόσμο των ανθρώπων, η διερεύνησή του, η κατανόηση των δεδομένων και των καταστάσεων,
μέσω ενόρασης και τηλεπαθητικής διείσδυσης.
Πρόθυμα κάνω χρήση όλων των ικανοτήτων και δυνάμεών μου, στο συμβουλευτικό ρόλο που επιτελώ απέναντι στους πελάτες μου, δίνοντας τους διαρκώς μηνύματα και συμβουλές για το πως μπορούν να βελτιώσουν την ζωή τους.
Αλλά μην έχετε φόβο, δεν είμαι ψυχολόγος ή σύμβουλος ζωής.
Αυτός δεν είναι ο προορισμός μου.
Το χάρισμα μου προέρχεται από ανεξήγητες πηγές. Μαζί με την βοήθεια ασυνήθιστων μυστικών δυνάμεών, μπορώ να διαφωτίσω όλους τους ανθρώπους στην ανεύρεση νέων δρόμων επιτυχίας. Οι δρόμοι αυτοί είναι κρυμμένοι στους λαβύρινθους της ψυχής.

Ακριβώς αυτά τα μηνύματα και συναισθήματα, που λαμβάνω και εκπέμπω, ενισχύουν τον αυτοχαρακτηρισμό μου ως καλλιτέχνη της ζωής και της επιτυχίας.
Είμαι απόδημος έλληνας και ζω εδώ και 15 χρόνια στην Γερμανία.
Το χάρισμα της διορατικότητάς το έχω εκ γεννήσεώς μου, εντούτοις έχω ταξιδεύσει σχεδόν σ’ όλο τον κόσμο αναζητώντας και άλλους χαρισματικούς ανθρώπους, σκοπός μου ήταν είναι να βελτιώσω τις δυνάμεις και ικανότητες μου, για το καλό της ανθρωπότητας.
Και αυτό είναι η μοναδικότητα σ’ εμένα, δεν αισθάνομαι ως ένας κυρίαρχος μελλοντολόγος, αλλά ως ένας αιώνιος μαθητευόμενος, που να βρίσκετε σε διαδικασία διαρκής εκμάθησης, άντλησης απέραντης γνώσης, σοφίας και εμπειρίας.
Δεν είμαι τέλειος, διότι η τελειοθηρία αποτελεί στασιμότητα. Ο τέλειος άνθρωπος έχει την μεγάλη αδυναμία, να μη μπορεί να μάθει κάτι καινούργιο και να αναπτυχθεί περαιτέρω. Τέτοιος άνθρωπος δεν θα επιθυμούσα να είμαι ποτέ, επειδή πιστεύω ότι κάποιος μπορεί να επεκτείνει τις δυνάμεις του και του ορίζοντες του απεριόριστα, ακόμη και πέραν του θανάτου. (Αυτή η θεωρία είναι μια άλλη ιστορία.)
Ταξίδεψα ανά τον κόσμο, συλλέγοντας εμπειρίες, εφόδια και γνώση. Αισθάνομαι ως χρέος μου να βοηθήσω αποτελεσματικά, έχοντας επίγνωση μετά από 20 έτη αθροιστική εμπειρία, την ανθρωπότητα !
Τηλέφωνα επικοινωνίας εξωτερικού (προς Γερμανία)
Emanuell Charis απευθείας σύνδεση 
Mobil: 0049 (0) 0152 08582847

(προσπαθήστε επανειλημμένα, αναζητήστε την επικοινωνία όλο το εικοσιτετράωρο)
(Δευτέρα έως Παρασκευή από 09:00 έως και 22:00)
Όλα τα τηλέφωνα είναι με χρέωση σταθερής τηλεφωνίας εξωτερικού, χωρίς καμία επιπρόσθετη επιβάρυνση για εσάς
Ο δικός σας Emanuell Charis

Δημοφιλείς αναρτήσεις